_Ahlas_ Öncelikle merhabalar biraz öneri biraz destek ne olursa içimin ferahlaması adına siz annelere ihitiyacım var yardımcı olursanız çok sevinirim… bu sıralar uykularımı bölen iştahımı kesen aniden ağlama krizlerine girdiğim bi süreçten geçiyorum… öğretmenim özelde çalışıyorum uzaktan eğitim sürecinde online derslere girmek için (biz derslere okuldan katılıyoduk okulun isteği böyle) oğlum 3 buçuk aylıkken okula başlamıştım çok zordu onu bırakmak birilerine emanet etmek sürekli ağlıyodum ama gel zaman git zaman alışıyo insan az da olsa ( süt iznimden ve okulun tanıdığı toleranstan dolayı okulda 3 4 saat vakit geçirdiğimden olsa gerek) böyle böyle 6. Aya geldik o süreçte kademeli eğitime başlanıldığı için online derslerim bitmiş yüz yüze eğitime başlamıştım ama yarıyıl tatili öncesi tüm kademelede tekrardan uzaktan eğitime geçilince bana online ders yazmadılar ve yaklaşık 2 buçuk aydır evdeyim 🙏🏻 Bu süreçte oğlum büyüdü ve bana aşırı düşkün olmaya başladı en azından belli ediyor artık ben hariç kimsede durmuyo 5 dk kaybolsam gözleri beni arar.. en önemlisi de 2 aydır gün içinde meme tutmayan oğlum yaklaşık 10 gündür memeye döndü bu benim için bi mucize anneliğim tamamlandığını hissettiğim bi olay.. ama ne yazıkki 15 şubatta okula dönmem gerek üstelik tam gün oğlum şuan 8+12 günlük ozmana kadar 9 aylık olmuş oluyo ve ben çok korkuyorum tekrar memeyi bırakırsa diye ve eşim dahil kimseye güvenmiyorum ek gıda seçen bi bebek her öğün farklı şeyler hazırlıyorum yemiyo başka yapıyorum ben yokken ne olacak kim hazırlıycak kim yedircek beni görmeyince çok üzülecekmi gibi gibi aklımda bir ton kötü düşünce ne yapmalıyım bu bilmiyorum siz olsanız napardınız her çalışan her anne için bu kadar zormu lütfen söyleyin.. 😔
muallim_annee Canim ben de öğretmenim devlette çalışıyorum ücretsiz izin aldım şuan oglum 4 aylık. Ne kaynanam ne annem gelip de bakıyor hepsinin bir bahanesi var . Bu şehre de yeni geldik .kimseyi tanımıyorum. Bakıcı nasıl bulacağım bilmiyorum şimdiden kara kara düşünüyorum .Eylül’de baslicam artık mecbur
muallim_annee Bakıcıya güven çok zor dövecek mi , ac mi birakacak , bezini mi degistirmeyecek , son günlerde artan taciz olayları çok korkuyorum çok dusunuyorum
_Ahlas_ muallim_annee benim gibi zorda olan bi anne daha🤦🏻♀️ Allah yardımcınız olsun sizin için de çok zormuş Allah bi kolaylık verir inşallah🙏🏻 dediğiniz gibi bakıcıya bende güvenemem herhalde annemlere gelincede kendi annem 65 yaş üstü bakamaz kayınvalidemde anneme göre daha genç genç sayılmaz ve eşim olmadan tek güvenemem çok şükürki yine eşim var o antrenör hafta bir gün çalışıyor diğer günler evde önceden o bakardı yine o bakacak biliyorum ama eskiden sadece süt ve mama alırdı şimdi çok farklı yapabilcekmi bilmiyorum..
muallim_annee Sağ ol canım tek başıma idare ediyorum gurbet elde buna da şükür bebeğim sağlıklı ya ♥️
_Ahlas_ muallim_annee çok şükür tabiki sağlıklı olsunlarda diğer şeylerin bi şekilde yine üstesinden gelebiliriz