Şubatta eczanelere ilaç mama tarzı şeylwre zam yqpıldığı için şuan tüm mamalar stoklarda bekletiyorlar ve aşırı pahalı.herobaby e bebekde görmüştüm ama bence anca ek gıda olur.Mamalarda en uygun humana similac ve sma.Sma 800 gram 90 falan ben hipp kullanıyorum kutusu markette 350 gram 75 /80 eczanede 99 bende farmasanal yada kırmızı beyazdan alıyorum.Şuan 14 aylık ve günde iki kere içiyor bırakıyor mamayı bi araştırın bence almayın