Mayaz Bu süreç nasıl ilerledi kaç günden iyilesti sarılı bant düşünce pipisineyağ ve bezine krem sürdünüzmü ? dikişler ne zaman düştü ? Bilenler lütfen yazarmısınız
Deletedmom324 Mayaz Uc krem surdum bezıne. Ilk ıkı gun 8 saatte bır tam fıtıl attım. Bant vs yoktu. Ilk gun zordu. Sonrası normaldı.
yildirimfamily Mayaz 1 haftada iyilestin4 aylikken yaptirdik pipisine batikon dokuyordum ve fucidin krem suruyordum bezinede doktrmz pipisnn gelicege yere kati vazelin surduruyordu
Mayaz Deletedmom324 bir aylık benim oğlum mecbur yaptırmak zorunda kaldık suan üçüncü gün sarılı olan bandı bugun düştü pipisine krem ve yağ sürünce aşırı derecede ağlıyo cok korktum ve sürekli bacaklarını oynatıyo
Deletedmom324 Mayaz 4 aylıkken yaptık biz de ama daha kucuklerıne de bant takmıyorlardı. Krem ne suruyorsunuz? Bezine sürüyorsunuz degıl mı? Doktor bana ne zaman bez degıstırırsen o zaman sür demıstı ama ben 2 saate bir degıstırmıstım.
Ahmett Pipisine ve bezine kantoron yağı sürdüm sadce hiç acı hissetmedi band ilk gün çıktı bizde doktor pipisinden aşağı yağı boşalt dedi bezinede sürtmesin diye sürdüm bide çok acı çekiyosa karton bardak kesin koyun üzerine