Merhana,basliktanda anlaşılacağı gibi 1.5 yaşındaki oğlumun burnu gribal etkenlerden dolayi tıkalı. Gece gündüz ağızdan nefes alıyor. Geceleri sifir uyku. Hic uyuyamıyor haliyle. Gündüz de bu yüzden keyfi hiç yok. Yemek yiyemiyor.
Bu ikisini kullanip yorumlarınızı alabilir miyim. Yada iksinden birini kullanıp memnun oldunuz mu? İşe yarıyor mu?