muallim_annee Kizlar Ekim’de dogum yaptım .Son bir aydır saçlarım çok acayip dökülüyor yani evi günde üç kez süpürüyorum siz düşünün , saçım kalmayacak yakında. Elime topak topak saç geliyor . siz bu sorunla nasıl baş ettiniz ?
Mehtap26 muallim_annee canım sinozun saç dökülmesine karşı şampuanını kullanmaya başladım şimdi daha az dökülüyor eskiye göre tavsiye ederim
Ayla-T Hiç bir şey etki etmedi. O kadar uğraştım yeni yeni şeyler aldım. Altı aydan sonra dökülmelerim kesildi. Bu sğreci beklemek gerekiyor. Ven çare bulamadım