Merhaba anneler,
Bebeğim küvezde olduğu için göğsümü manuel pompa ile sağıyorum. Fakat yetmiyor süt kanalları tıkanıyor masaj falan yapıyorum sürekli. Acaba elektrikli pompa kullanıp önerenler var mı? Elektrikli kullanırsam sütün hepsini sağar mı ? Manuel pompa ile ne kadar sağarsam sağayım kalıyor ve çok ağrı yapıyor. Elektrikli pompa sütü hemen çeker mi ?