Annesininprensesi canım ben fe 3-4 doktor değiştirdim en son doçent olan bi hocaya gidiyoruz hepside onerdi gaz damlası zaten tıp kolik için bi care bulamıyor ama yardmcı olsun diye veriyolae ve ilaç değil bitkisel içerikli hepsinn de önerdiği biogaia bize cok iyi geldi.. oğlum ıkınmayı oğrenirken makatya catlaklar olustu her ciş kaka yapısında o cığlıklarnı duymak hiç ye iyi degil ayrıca d vitamini keısnlıkle aksatmayın bence