Kumsl normal düzenimiz sabah 9 da uyanırdık 11.30-12 gibi uyurduk 1-2 saat 3 gibi tekrar yatar akşam üstü de 6-7 arası şekerleme yapar akşam 9 da gece uykusuna geçerdik 3.5 aylıkken atak zamanından dolayı kısalmıştı uykular ama çok şükür 6 aylık olduk şu an aynı düzen devam etmeye çalışıyoruz :) gündüz iki temel uyku bir şekerleme çok iyi oluyor uykusu olduğunda zaten belli ediyor bebeğiniz 😇