Merhaba ödem de olsa her gün bir kilo vermek sağlıklı bir diyet yapmadığınızı gösteriyor sanırım. Aç gezerek zayıflamak yada hemen zayıflamak gibi bi şey yok çünkü o kiloları bir günde almıyoruz ben diyet yaparken tartıya uzun süre çıkmıyorum tartı her gün mantıklı değil çünkü ödemi durduk yere aldığın oluyor yumurtlamak yada regly tartıyı şaşırtıyor bir bardak su bile o an öyle, en temizi haftada bir defa sabah aç karına lavabodan sonra çıkılan tartıdır.