Sevinc543yakut Kullanan varmi arkadaşlar memnunmusunuz birde kalıpları nasil sızdırma yapiyormu pişik v.s
balpetegimm Sevinc543yakut canım ben kullandım hem kalıpları dar hemde sızdırma yapıyor tavsiye etmiyorum bide külot bez oldukça zor giydiriliyor
Elifhakan12 Sevinc543yakut ben 2 aydır kullanıyorum çok memmunum hiç pişik yapmadı. Doğadan baby turco
416767 Sevinc543yakut şuan kullaniyorum eşim denemek icn alalım dedi normalde ben bimin bezini kullanıyorum bu daha küçük birde çok çiş yapınca sizdirma yapıyor pişik yapmadı ama bimin bezini tavsiye ederim
Shrtnc1 Ben şu an kızıma bu markayı kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım sızdırma pişik hiç görmedik 5 aydır
Sevinc543yakut Elifhakan12 teşekkür ederim denemek istiyorum da fiyat makul biraz tereddüt ettim açıkçası
Sevinc543yakut 416767 Anladim canim bende ilk bebegimde bimin bezini kullandım memnunumdun sonra bozuldu gibi geldi çok sert kalin geldi bana nasil incegili falan
416767 Sevinc543yakut evet biraz kalin ama diğer bezlerde bana çok ince geliyo bide sizdirma yapmiyo diger bezlerin aynı numaraları küçük gibi geliyo tabi bebekten bebeğe degisir
otose_san Sevinc543yakut ilk çıktığında almış eşim 1 paket, kırmızı olandan. 5 numara bez 2 numara kadardı, hem dar hem de kısa garip bir kalıbı vardı
Bvzz Sevinc543yakut ben bebeğim 50 günlük falan Ken 1 kez kullandım aşırı sızdırma yapmıştı canım bilemem memnun olan da vardır illa ki