Merhaba tatlı anneler kızım 17 aylık ve hala yürümüyor koltuk kenarlarından tutunarak geziyor ama genelde emekliyor yürütmeye çalışsamda oturup emeklemeye başlıyor tekrar. Biliyorum belki daha zamanı vardır ama ister istemez insan takıyor onu nasıl teşvik edebilirim yada aynı durumda olan varmı ne yapılabilir