Arkadaşlar normalde Büyükşehir hastanesi Ahmet Kınık’a gidiyoruz ama şehir hastanesine gitmek istiyorum gidenler çok güzel hastane çok ilgililer diyorlar. Malum birde maddi durumlardan dolayı özel hastaneye gitmek istemiyorum şuanlık. Oğlumun yüzünde hep bir fısırtı var sürekli kırmızı egzema gibi ama sağlık ocağında ki doktor baktı ludocrem diye bir krem yazdı 2 gün kullan geçmezse kullanma dedi geçmedi de zaten 🤷🏻♀️ Yanakları hiç fısırtısız olmadı hep böyleydi alerjik mi yoksa başka bir rahatsızlık mı anlam veremiyorum korkuyorum da. Sizlerin Devlet hastanelerinde önereceği doktorlar varsa o önerileri de bekliyorum 🥰