Ygtek Kızlar oğlum 18 aylık. Memeden kesmeye karar verdim doktorumunda onayıyla. Sabır taşı ile keseceğim(lütfen zararlı vs demeyin doktorumla konuştum kademeli kesmem imkansız) Merak ettiğim şey gündüz ve gece uykularına nasıl geçireceğim. Sürekli memede uyuyan gece saat başı kalkan bir bebek. Hatta 20 dalikada bir kalkar. Gündüzde memede uyursa yine aynı şekilde uyandığı için ayağımda sallıyorum ayağımdan indiremiyorum. Yardımcı olursanız sevinirimm🤗
Erencinarinannesi Ygtek ben kademeliden yanayım benim oğlum meme delisiydi önce geceyi kestim sonra gündüzü azalttım 19 aylık neredeyse 20 den sonra öğlen emmesini kesicem son 4 ay sabah akşama düşürücem şu an sabah öğle akşam durumundayız
Dilekanne Ygtek aynı dertten müzdaribim,bizde 15 aylığız tüm gece emiyor memeyi kendi çıkarıyor resmen ,uyku haram oldu.kesmeyi düşünüyorum ama vicdan yapıyorum,2 yıl dolmadı diye😢kessekmi acep
Ygtek Sdf123- Ya birde korkuyorum öyle bir psikolojideyim ki sanki memeden kessem bile gece hep uyanıcak😂
Yensar Canım oğlum 21 aylık bugün 5. Günümüz bende önce kademeli azaltmak istedim günde 4 gece de 3 e düşürebildim sonra artık yıprandım yani 1 kere sirke sürdüm ama öncesin de hep diyodum annem süt tadı acı olacak artık Abi oldun sen diye bir kere geldi emdi acı dedi gelmiyor geceler normalde elimi tutup uyuyor ama gece uyanınca memeye dokunup uyumak istiyor süreç olduğunu düşünüyorum öğlen de alışıncaya kadar sallıyorum anca öyle uyuyor
Zeynoooo06 Bn bebeğimin etkilenmemesi icin kademeli biraktirdim 17. Ayda basladim cok düşkündü aniden biraktiramazdim gunduzleri 5 ken 4 sonra 3 …. derken gunduz biraktrmam 2 ayi mi aldi. Inanin gece biraktirmak sandigimdan kolay oldu. Karnini iyice doyurun gece kalkarsa su sut verin zamanla uyanmicaktrda artik. uyanmamasida 2 ay kadr suruyo ama olsn buna sukur🤩😍
Ygtek Zeynoooo06 Denedim canım sırf kademeli azaltmak için annemlere geldim oyalanmıyor unutmuyor gözümün içine baka baka ağlıyor dayanamıyorum. 1 dakika sadece duruyor verene kadar yapışıyor bana. Doktor bile çok yıpranmışsın dedi halimi görünce.
Yensar Ygtek bence önce meme bırakılıp sonra sallanma zaten bırakılır dediğim gibi benim oğlum kendi uyuyor sadece elini tutup 2 dk sallıyorum o kadar bebekten bebeğe de değişir tabi
Zeynoooo06 Ygtek evet bnm kizimda oyleydi surwkli bisiler verin agzi hep dolu olsun ve disari çıkarın bnde asla biraktiramam diodum.
Yensar Ygtek oğlum 4. Olmasına rağmen uyanıyor ama 2-3 dk sonra uyuyor öyle durmuyor zamanla azalıyor işk gün daha zordu gün geçtikçe düzeliyor sanki
Ygtek Zeynoooo06 Havalar kötü aslında yaz olsa çok daha kolay olurdu benim için. Dediğiniz gibi yapayım sevdiği şeyleri veriyim sürekli o zamaan unutur inşallah
27__ Dilekanne Daha çok küçük. Sadece uyku yüzündense kesme. Geceleri emzirmeye biraktir. Zor olur ama babasi ya da anneniz deneyebilir
Ygtek Dilekanne Ben 18 aylık olduğu için kestim bugün. Gerçekten çok yoprandım 18 aydır her gece ağlıyorum her gece. Gün içinde 2 dk da bir emmeye başladı. Bence sende için rahat etmesi için 18. Ayı bekle, en azından 1 bucuk yaşona kadar emzirmiş oluyoruz
27__ Dilekanne Gece uyanınca anneniz ya da eşiniz 1 hafta kadar ilgilense memeyi unutur gece istemez. Alışır yani.