Kizlar kilo alımı yavaşlıyor tabiki ama bir çocuğun 4 aydir hic kilo alamamasi normal mi ?
11 aylikken 12 kiloydu yazmistim daha once memlekete gittik ve orda 1 hafta kaldik. 1 hafta icinde 11 kilo ya düştü. 1 yas kontrolune gittigimiz de 11 kiloydu yine. Aralik ayinda asi icin gittik 11.500 dü. Suan 15 aylik diyelim. Ve evde ki tartida 11.700. Bu normal mi ? Erkek bebek cok hareketli bes dakika oturmaz hep ayaktadir hep koşar. Istahi yoktu ama balik yagina basladik istahi yerinde ne versem yer. Kilosunun aylardır olduğu gibi kalmasini anlamıyorum. Normal de kilo muhabbeti yapan kafaya takan biri değilim ama hic mi kilo almaz bi cocuk.Bu bir problem değil mi ? 1 yasindan itibaren aylik almasi gereken gram nedir ? Uyku düzeni herseyi güzel.