Narin9 Benim dikişlerimin düşmesi o kadar uzun sürmedi az da dikişim vardı zaten. Ama doktorum bana şu tavsiyeyi vermişti. Dikiş battığında, acı hissettiğinde git o bölgeye ılık su tut, daha sonra fön makinesi ile kurut daha çabuk kaynar ve düşer çünkü oranın kuru tutulması gerekiyor pedden vs hep nemli kalabiliyor demişti. Dediği dışında bir şey uygulamadım çok çabuk toparlandım. Sizinde hemen düşer umarım.☺️