Mom104 Daha iki gün evvel anneme söylüyordum şimdi ki aklım olsa stor yaptırmazdım diye .. ama benim temizlemek için yerim yok halıyıkamaya vermiştim çok zor asılıp takılıyordu , bu benim storlardan kaynaklı herkesin ki böyle değildir.. ben güneşlik olarak kullanıyorum fon tül Stor şeklinde ama temizlik takıntın var ise hiç girme Stor işine 😂