Bebeğim kış bebegi olacağı icin dışarda giydirnrk icin astronot tulum aldım 3/6 ay beden bebeğim 3 aylık oldu tulum dar geliyo kollarını giydirnrk işkence,kışlık baska ne alınabilir Ankara soğuk daha nerden baksam üç ay giyicek bişey içi welsoft alt üst dışarı için takım arıyorum bulamadım tavsiye ettiğiniz model internet sitesu varsa yazın lütfen