1PrensAnnesi Zeyna_ ortalama günlük ne kadar istiyorlar mesela hani tahmini olarak birde kaç ml olsrak koyuyosunuz poşetlere
Zeyna_ 1PrensAnnesi ne kadar verebilirsen hepsini istiyorlar. Zaten eğer süt kalirsa çıkarken geri veriyorlarmis sana. O yüzden ne varsa ver sana ki mama vermesinler orada. Eğer doymazsa mama takviyesi yapıyorlar çünkü. Ben ne sağarsam o saate ait tek poset yapiyorum birlestirme yapmıyorum. Yani sagdim 80 çıktı direk buzluga atiyorum. Sagdim 40 çıktı direk buzluga atiyorum ayri ayri poset. Yenidogan hemsiresi ayri saatleri birlestirme donduracaksan eğer demişti bana Birde donmus istiyorlar aklnda olsun
Mystery06 1PrensAnnesi üzülmeyin allah sabrını veriyor bir gün nasıl geçecek derken iki ay bekledim o yoğun bakımı. İçtiği süt miktarı zaman içinde artar yopun bakımda bebeğin haftasına ve kilosuna göre belirlenir herkesinki farklı onlar yönlendirir sizi benm bebeğim 28haftalıktı 3cc ile başladı gitgide arttı çıktığında 2900grsm günde sekiz kez 60ar cc ile besleniyordu
1PrensAnnesi Tugce1234 henüz beslenmiyo ben yine sağıyorum tabi isterlerse diye bugün görmeye gittim daha çıkış flan konuşulmadı hiç 😞 bi haftada çıkar diyodum ama hayal oldu
1PrensAnnesi Kuzeyyyyy bugün gittiğimde gözleri filan bantlıydı sarılığı yüksekmiş biraz onunda tedavisini alıyomuş
Kuzeyyyyy 1PrensAnnesi Aynen canim beninkide bantliydi ama ona takilma cunku gozleri isik almamali insan cok uzulup agliyor ama gecicek sadece bunu dusun guzel gunleri😊😊❤️❤️
Mrvlshn55_ 1PrensAnnesi kesinlikle öyle canım bunu çoğu anne yaşıyo şu an ne nefes alabiliyosun ne dinlenip uyuyabiliyosun bebeğim yanımda olsun da gözümü kırpmim diye düşünüyosun annelik içgüdüsü ama inan geçicek dayanmaya çalış güzelce dinlen ki sütün ben gücün olsun Allah tez zamanda kucağına almayı nasip etsin inş
1PrensAnnesi Minikbirsincap darısı bana olsun inşallah inşallah çıkarda 6aylığınıda yaşlarınıda çok güzel yaşarım 😞 unutulur bugünler inş
Baranefeninannesi_52 1PrensAnnesi cok geçmiş olsun bende 9 yil once 32 haftalik dogum yaptım. 21 gun kuvezde kaldi seninkinin kilosu ve haftası iyiymis allahin izniyle cikar o sarilik onemli tabi tedavisini olsun iyice.sen hem kendin ve hem bebeğin için iyi düşün stres yapma sütun gider benim stres ten gitmişti bebeğimi hic emziremedim aynı hataya düşme sık sık sağ makineyle ki sütun artsin sütleri dondurucuda sakla eve gelince cok lazim olacak.benim oglum 9 yaşında ve tosuncuk gibi maşallah hepsi geçiyor inan simdi içini ferah tut iyi beslen dinlen sütun olsun bebeğine yapacağın en güzel şey bu çünkü rabbim biran önce versin şifasını sağlıkla büyütün. Benim 9 yıldan sonra simdi 3 ay lik bebegim var cok sukur o 38 hf ta dogdu emzirmenin güzelliğini onunla anladim emzirmek cok onemli
Omerkayra1 @1PrensAnnesi canim oncelikle cook gecmis olsun 2 ay once bende yuksek tansiyondan erken dogum yaptim ciger gelistirici yapildi ama olmadi solunum sikintisindan kuveze alindi once entube edildi ciddi sikintisi vardi 15 gun sonra geldi evine suan 2 ay 5 gunluk cokta saglikli cok sukur sende sikma canini biraz sabret sonra kavusucaksin minik yavruna ☺️
1PrensAnnesi Omerkayra1 Allah razı olsun cnm 🤲🏻 Bugün gördükten sonra anladım ki bu hafta çıkmaz haftaya filan belki çıkar umudum o yönde inşallah benim prensimde ellerime gelir kavuşuruz sende hep sağlıklı günler geçir yavrunla
1PrensAnnesi Zeyna_ banada dedi bol bol sağ diye kaç milim olsun demeyi unutmuştum bende öyle yapayım o zaman sağınca çıkan kadar poşetleyim sağolun🤲🏻
MotherQueen Canım kesin ve net konuşmazlar benim oğlumda 4 gün yattı annem hastanede personel olduğu için gidip bilgi almaya çalıştı 3 güne çıkar demişlerdi ama çıkmadı bir gün daha kaldı ben mahvoldum kesin bişey oldu çıkacaktı çıkmadı niye vermediler ters giden bişeler var diye diye ağladım. Sonra anladımki bu yüzden gün vermiyorlar… yani bilipte o gün alamamaktansa bilmemek daha iyi. 4. Gün umudumu kesmiştim ve birden aradılar gelin alın bebeğinizi diye nasıl sevinmiştim. Rabbim sağ salim kavuştursun sizide inşallah annesi güçlü dur onun sana ihtiyacı var ♥️
1PrensAnnesi MotherQueen aslında böyle yazınca mantıklı geldi şimdi o gün bişey olsa alamasam bende yıkılırım haklısın ondan söylenmiyo hiç bişey verileceği gün aniden arayıp mı söylüyolar
Seda1620 1PrensAnnesi çok geçmiş olsun içinizi ferah tutun bilin ki emin ellerde ve çok güzel bir şekilde kucağınıza alacaksınız inşallah süt olayına gelince daha küçük olduğu için kaç ml çıkarsa çıksın poşetlere en fazla 40 ml olarak koyun 80 çıkarsa 40 40 bölüştürüp isim soyisim saat ve tarih atın olur mu bebeğe verebileceğimiz miktar belli oluyor ziyan olmasın
turucukafalikiz 1PrensAnnesi ahh çok iyi anlıyorum seni. Oğlum Doğduğu gün bı anda morardı apar topar yoğun bakıma alındı aklım çıktı bide doğumumda zor geçti. Napicagimi bilemz haldeydim. Allah’tan ki aynı gün verdiler. insaAllah en kısa zamanda bebeğine kavuşursun 🤲
Hepoyleolurzaten 1PrensAnnesi Allahim yardımcın olsun canım üzülme sütun kesilmesin benim ikizlerimden biri 12 gün diğeri 2 buçuk ay kaldı hastahanede erken doğumdan dolayı şimdiki aklım olsa harap ettim kendimi ne yedim ne içtim ağla ağla sütjm kesildi senin ki daha erken çıkar hiç üzülme sütüne odaklaan bebeğine odaklan bunu yaşamış biri olarak söylüyorum bebeğinin sana ihtiyacı var öyle düşün rabbim hepimziin evlatlarini korusun inşaallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥰
1PrensAnnesi Hepoyleolurzaten zaten kesilmesin diye neler neler yapıyorum umarım kesilmez ve inşallah çabucak kavuşuruz oğlumla 🤲🏻
ikizlerinannesi2985 1PrensAnnesi geçer hiç merak etmeyin. Yaşaması çok zor biliyorum ama tez zamanda kavuşursunuz inşallah. Benim minikler 8 hafta kaldılar. O Kadar zor ki beklemek. Allah acil şifalar versin🙏
1PrensAnnesi ikizlerinannesi2985 vallahi bir gün bile yıl gibi geçiyo cidden ne zor süreçmiş kimseler yaşamasın inş
acimavi 1PrensAnnesi en kısa zamanda güçlü bir bebek olarak gelecek kucağınıza, siz içinizi ferah tutun, canla bağlısınız birbirinize o hissediyor sizin duygularınızı, siz ne kadar olumlu ve güçlü olursanız bebeğiniz de o kadar çabuk gelir yanınıza💙
1PrensAnnesi acimavi annemde öyle diyo 40gün bağınız kopmaz sizin sancıyı acıyı hep birlikte yaşarsınız böyle yapma hisseder diyo 😞 dilerim hissetmez hemen gelirde sevincimizi yaşarız pamuğumla
1PrensAnnesi Baranefeninannesi_52 allah bağışlasın sizinkileride inşallah umarım çabucak çıkar miniğim sağlıkla gelir yanıma🤲🏻 İyi baktıklarına eminim ama iç rahat edemiyo işte
1PrensAnnesi MotherQueen sen burdan dediğinde bile güneş doğdu kalbime o anı yaşarken uçarım mutluluktan galiba❣️ Ah inşallah o gün hemen gelir