Fethiiye tabii ki normal benim oğlum da öyle bazen 3-4 gün yapmadığı oluyordu bazen de 1 günde 4 5 defa yapıyordu yapmaması sütünün yaradığına işaret çünkü ne zaman yapsa kakasını 2 saate bir emziriyorum normalde onu yarım saat geriye çekip 1,5 saate bir oluyor çünkü erken acıkıyor , sadece anne sütü vermeyi dene lütfen ve sağlıklı bi şekilde kilo alıyorsa sütün yarıyor demek ki ve mutlaka ceviz muz ye ve kendini aç bırakma , rezene çayı iç ama kendin yap bunlar hem sütü arttırıyor hem de sütünün kalitesini arttırıyor