Fethiiye bebeğiniz henüz çok küçük, ben de bazı sebeplerden 1,5 aylığa kadar mama verdim günde 1-2 kere veriyordum. Tomris’in emzirme notları var internette okuyabilirseniz cok iyi olur. Suçlu hissetmeyin ama 80 cc süt geliyorsa bebeğiniz fazlasını cekiyordur. Emzirme kampı diye bir yöntem var, ben içgüdüsel olarak yapmıştım onu 21 günlükken ve gerçekten işe yaradı. lütfen hemen pes etmeyin, moral bozukluğu tamamiyle hormonal ve siz stres olunca bebek de bunu algılıyor ve huzursuz oluyor siz de doymadı zannedip kısır döngüye giriyorsunuz. sütünüze güvenin, ten teması yapın bi sag bi sol memeye koyun, memelerde süt hiç bitmez. ve sertliğe yumuşaklığa hiç aldanmayın. mümkünse hastane tipi pompa ile her emzirme sonrası sağım yapın ( ya da günde 2 kez, biri mutlaka gece olsun) geceleri uyanan bir bebekse emzirin gece sütü cok daha iyi oluyor. bir de hangi besin sizde sütünüzü arttırıyorsa onu bulun, yulaf dereotu balık et yumurta tahin havuç incir bulgur soğan pazı ıspanak pancar badem rezene malt içecekleri anne çayları, bestlak galactago damlalar.. deneyin herşeyi deneyin ve sütünüze güvenin..