Dun butun gun uyumadi ama hasta veya huxursuzda degildi bir kez uyudu 1 saat kadar gece uyumadan once cok agladi sonra saat 10 30 gibi uyudu bende cok yoruldum uyudum gece aglayarak uyandik emzirdim bi baktim saat 4 olmus normalde surekli uyanan bi bebek cok uzuldum cok vicdan yaptim nasil kalkip uyandirmadim diye 2 bucuk aylik bu arada bi zarari olur mu