Merila benim kziim 3 aylık 2 aylıktan beri biogai küçük şişe var ya damla onu kullanıyoruz. Dr içeriğinin diğerler gibi olmadığını söyledi daha temiz yani. Bağırsak düzenleyici yani probiyotik gibi sanırım kullanmanızda sakınca yok dedi. Biz çok faydasını gördük.3 şişe bitirdik elimizde bittiği için kullanmıyoruz