Kızlar daha öncede yazmıştım idrar yolu enfeksiyonu için,ilaç kullanmadım ama bol su sirkeli su falan içip geçirmeye çalıştım, geçer gibi oldu ama şimdi de sorun şu yanlarım ağrımaya başladı böbreklerim ağrıyor gibi sizce doktora gitmeli miyim yani bilemedim benim gibi ağrısı olan oldu mu doktora gitmeden de geçer mi sizce 🤦