AlpAnnesi94 benim bebeğim memeden emmiyor , osebeple doğduğu günden beri sağıp besliyorum ilk 2,5 ay okadar çok sütüm vardı ki artık herhafta c.tesi mastit oluyordum tam bosaltamadigim için🙈sonra biranda bir kesildi iki göğüsden 50 CC zarzor cikariyordum hatta burda postta açmıştım şimdi göğüsler terbiye olmuş öle diyorlar😊bebeğime yetecek kadar süt uretimim var şuan 4 saatte bir sagdigimda 150 CC çıkarıyorum.kesildikten sonra yaptiklarima gelirsek günde ⅚ adet hurma yedim bol su içtim normalde de çok su içerim zaten,yulafli dereotlu omlet yaptım yedim , ve dün buğday hasladim bir kase yedim sütümü 40 CC falan artırdı,birde devamlı sagmalisin artık süt artana kadar 2 saatte bir sagdim uyardım göğüsleri pompadan göğüslerim hep kanadı çok zor ama imkansız değil canım sen elinden geleni yaptın gelmiyorsa üzülme mamada öcü değil sonuçta kendini rahatlat stresten uzak dur isallah sütun geri gelir güzel anne🌺🌺🌺🌺