Muhercuervo Bebeğim 4 ay 17 günlük nezle oldu sanırım . Sürekli burnu dolu temizlemeye çalışıyorum ama çıkmıyor . Öksürüyor hapşırıyor gözleri sulanıyor . Doktora götürmeli miyim ? Nasıl geçer biliyor musunuz ?
Gorursensoyle Muhercuervo tabiki de götürmelisin canım ilerlemesin bronşite falan dönmesin bizden iyi doktrun bilir anlattığın belirtiler bebeğini de huzursuz eder uyutmaz