Seda00 Meme ucu yaralarımdan dolayı bende silikon uca başlamıştım 4 ay ne ettiysem bırakmadı ara ara deniyordum dediğiniz gibi çok sinir oluyor ve ağlıyordu .Bir gün yine denerken baktım tutuyor bi daha silikon uçla emzirmedim 8 aylık şuan bir sıkıntımız yok.Ben bir ara silikon ucu keserekte denemiştim öyle de deneyebilirsiniz
Minigim12_ alyamm5895 Seda00 Aysegul_goktug ya 2 gündür silikonla bile almıyor artık meme reddi olabilir bu o yüzden artık ugrasmiycam ya böyle bile almiyo şuan
Aysegul_goktug Minigim12_ bende küçük alışır bırakım dedim bir hafta hiç kullanmadım ama ememedi hava çok yuttu karnı şişti emmiyodu beni itiyodu tutamadı için sonra kilo kaybetti gaz sorunu çıktı hava çok yuttuğu için o yüzden bırakmak istemiyorum beni iter emmeyi bırakır diye
Aysegul_goktug Minigim12_ emmese ısrar etme eğer ısrar edersen daha fazla reddedermiş bebek doktor bana öyle demişti zorlama sakın
Mom55 @Minigim12 Minigim12_ tıpış tıpış bebek mağazasından almıştım 90 tl. Eczanelerde avent yoktu hiç. E bebekte de small olanı mı yoktu neydi orda da bulamamıştık. Ya da başka marka mı vardı ne öyle bir şey. Ama internetten de alabilirsiniz. Boyutlarına dikkat edin benm bebeğim yenidoğandı small almıştım sizin ne almanız gerekir onu tam bilemiyorm. İnstada emzirme danışmanı dilruba hanım var onun bir postunda görmüştüm avent kelebek uç önerisini
Mom55 Minigim12_ biri yuvarlak wee babyninki. Elinle tutarken illaki hava alıyor bir taraftan. Kelebek şeklinde olan avent. Onu sıkıca çekiştirince çocuk hava yutmuyor. Yani benm deneyimlediğim. Kelebek şeklinde olmasının asıl sebebi çocuğun memeye temas edebilmesiymiş aslında ama
elifhanimm Canım aynı durumdayız benimki de 2,5 aylık. Silikonsuz veriyorum emiyor sonra diğer beslenmesinde tepki veriyor. Uç takıyorum ona da ağlıyor ben bşraz daha bekleyeceğim 3 ,4 aylarda tekrar tekrar biraz daha büyüdüğünde alır diye düşünüyorum
dygerk60 Minigim12_ kusura bakma ama ben üzüntüne anlam veremedim.bazı annelerin bebekleri emmek istemiyo.şükretki emmiş arkadasım ben tam 4 ay kullandım.silikon ucu benimm en minnet duydugum ürün.sayesinde oglum mememi tuttu emzirebildim.bebegin kavradıgında zaten onsuz verdiginde memeni emer bu kadar takılıcak ne var ben anlaamadım.ben hatta diyorum keşke devam etseydim cünkü sade mememi aldıktan sonra biberon kullanmak istemedi.hem dişleride cıkıyo ısırmaz diye.yani senin sütünü alıyo cocuk şükretmelisn bence.
Minigim12_ dygerk60 boş konuşup benim canımı sıkma bu postu nasıl bırakırım diye açtım böyle şeyler yazman için değil
dygerk60 Minigim12_ dogru konus önce cocuk emmez post yanlıs zorlama kücük daha. Önemli olan onun emmesi.ben senin gibi konusmıycam seninle.annne oldugum için yazdım