cerenduran "sütlü" ibaresi olan kaşık mamaların içindeki süt tozu ne bildiğimiz süt tozu mu yoksam formül süt gibi birşey mi ? bikerecik vercem çok özeniyorum 🙈
Deletedmom324 cerenduran doktor demeden baslamayın. Sebze once :) ben de heves edıyorum ama sındırım sıstemı muhabbetıne 1 ay daha bekleyecegım. Doktor basla dedı. Olmaz dedım :)
cerenduran Deletedmom324 8 aylık benimki. yaa yiyor sebze meyve. bisküvi ekmek ve kavanoz mamasını kendim yapıyorum sürekli ammaa heveslendim bir kere denedim az önce ama sevmedi zibidim. kendim yiyeceğim 😄