senem9 benim kizim 5 aylik atesi hep 37 37,2 felan 37,5 oldugunda veya gectiginde agri kesici ates dusurucu surup veriyorum 38 de benim kizim huzursuz oluyor doktor 38,5 olunca getir demisti benim thermometre 1 eklemek lazim 37 olcuyirsam 38 oluyormus normalde temassizdada oyle ya 0,5 ya 1 eklemek lazim kizim korona olmustu 38 olcuyirsm megersem atesi 39 mus bir eklemek lazimmis o gece sabaha kadar uyumadi suan atesi 37,1 -37,5 se iyi