Kızlar merhaba pek çok posta yazdım alerjimiz var aptamil mamaya geçtik ama tadı çok kötü yemiyor kuzum. Bi yerde anne sütüyle karıştırın diyordu. Yapanınız var mı öyle yapıp versem çocuğa etkisi olur mu 3 ay 21 günlüğüz Vanilyayla filan tatlandıramıyorum çok küçük 😑