Alparslan0101 S.a kızlar kaynana ve annem ikiside ayrı ayrı uyardı beni. Arada iki günde bir çocuğun memelerine bastırmadan nazikçe ovala süt birikmesi olur ondan da uyumaz bak dediler sizde duydunuz mu böyle bişey. kaynanam bazen birikti mi diye kontrol ediyor
Zuhal1414 Alparslan0101 kesinlikle ovalama kendiliğinden geçer bana da annem demişti ama eskilerin bildiği her doğru doğru olmuyor
Neslyhn Alparslan0101 bu konuda doktor bize kesinlikle memesine dokunmamamızı söyledi. Elinize kitle ya da beze gelebilir ama zamanla geçecek, sakın oynamayın hatta bazen bunu sıkan anneler var demişti.
Pamukkzm Alparslan0101 kaynananız neyi kontrol ediyor ben anlamadım ? Süt birikmesini ben şuan yaşıyorum tek çözümü bol bol emzirme ve sağma . Elletmeyşn kimseye eğer ağrı başladıysa emzirme dışında sağın ateşte olmasın
AlperenSevdeG Alparslan0101 evet bende duyunca çok şaşırdım oğlumda cok fazla oldu hatta ama ben kimseye elletmedim sadece yıkanma sonrası normal masaj yaptım her yerine sonra düzeldi
Naciyedinc Bende oldu hastaneye götürdüm ultrason çekildi süt birikti denildi ve doktorum sakın dokunma ve ovalama dedi. Sizde yapmayın sakın kendiliğinden geçti gitti
Rules Alparslan0101 benim oğlumunda memeleri büyüktü doğduğunda fındık kadardı resmen hiç ellemedim kendiliğinden geçti. Bi doktor fotoğraf paylaşmıştı bebeğim memeleri kocaman iltihap olmuş bebeklerinizin memelerini ellemeyin böyle oluyor diye.
Gizemm1 Alparslan0101 benimde kayınvalidem ve annem aynısını söyledi ilk bebek tecrübesizlik bikaç kez yaptılar bile sağlık ocağına gittiğimizde oradaki hemşire bunun olabileceğini geçici olduğunu kesinlikle dokunulmaması gerektiğini söyledi bidaha dokundurmadım ve kendiliğinden geçti