Hasfa lafım size değil ama şu konuya çok sinirleniyorum. El kadar bebekler küpeden süsten ne anlar, anneler sırf kendi zevkleri için minicik bebeklerin kulaklarını deldirip küpe takıyorlar. Ne gerek var??? İltihap kapabilir, eline takıp çekebilir kulağını yırtabilir. Belki istemeyecek büyüdüğünde. Benim kızım 2 yaşında ve büyüdüğünde isterse deldirir. Oje sürülmesine de karşıyım, hatta kız çocuklarının küçük kadın gibi giydirilmesine de karşıyım. Çok dolmuşum patladım resmen kusura bakmayın, dediğim gibi lafım size değil. Genel anlamda kızgınım.