Elamomm Bebeğim 47 günlük sabah 9 10 gibi uyuyor akşam 8 9a kadar uyuyor, beslenmek için uyanıyor aralarda emip geri uyuyor , akşam 8 9da uyanıp diğer gün sabah 9 10a kadarda zerre gözünü kırpmıyor hep aktif gece full ayakta normal mi bu uyku düzeni
anneCANan Elamomm geceyi gündüz gündüzü gece yapmış resmen. Bu aylarda uyku düzeni olmaz bebeklerin ama böylesi de olur mu olursa önüne geçip gece gündüz farkındalığını oluşturmak gerekli mi bilgim yok canım illaki bu durumu yaşayan anneler olmuştur . Üstte kalsın diye yazdım
elmalikurabiye Elamomm gece gunduz ayrimini ogrenmesi lazim. Gece mutlaka isik kapali olsun gunduz de perdeler acik kalsin. Saat duzeni olmaz bu aylarda ama gece gunduz ayrimi ogretilebilir
Naciyedinc Elamomm deli ya 😁😍 bir gün gündüzleri sadece iki üç kez uyutmaya çalışın huysuzluk yapar ama gündüz uykusunu azaltır. Gece oluncada uyur uyumaz yatağına yada loş ışıklı bir odaya koyun gecenin ne olduğunu anlasın
miracden Normal bi durum değil ama yenidoğan bebekler çok uyur zaten ama sanırım arkadaşın dediği gibi gecr gündüz karışmış ki zaten yeni doğan bebekler gece gündüz bilmez. Tavsiyem sabah olduğunda aydınlık bi odada sesli bir ortamda bulundurun akşam sessiz loş bi odada uyutun. Zaten 47 günlük bebekte alışkanlık diye bir şey yok 100 gün beyinleri kaydetmiyor bir şeyi. Kolaylıklar dilerim 🌼
123ZDB Merhaba sürekli uyumak istemesi normal şuan benimd ebebeğim öyleydi ama doktor kesinlikle 2 saatte bir kaldır emzirme gazınıda muhakkak çıkarman gerek diyordu gündüz olabildiğince ışıklı ortamda dursun gecede karanlık ortamda canım düzeni büyüdükçe oturuyor merak etme sonra çok rahat edersin inşallah ilk aylar karışık oluyor geceleri dediğim gibi kıpır kıpır oluyorlar ama gündüzleride muhakkak kaldır 2 saatte bi