Merhaba kızlar 5 ay önce dogum yaptım normal dogum sonra dikişlerim acıldı ve tekrar dikildi. Doktora gitmeye artık korkuyorum. Vajinamda ki kücük dilin kücüldüğünü fark ettim ve sanki aşagı dogru biten kısım 2 ye ayrılmış gbi sizce kötü bsey var mı yoksa normal mi ablam kilodan olabileceğini söyledi. Gerci önceden de mi böyleydi bilmiyorum