Hiç üzülmeyin. Her bebek emekleyecek diye bir şey yok. Benim kızım 13 aylıkken emekledi. Şu an 16 aylık hala emekliyor yürümüyor 😁 tabi üç dört adım atıyor desteksiz ama hala tam bir yürüme yok. Ayrıca net kelimeleri de yok. Anne,çiçek,mama,dede diyor sadece. Bunun dışında kendince aşırı konuşuyor 😁