cansuaydin
Biz Türkiye hastanesi Esra çetinkayaya gidiyoruz 2. Ayından beri bir sıkıntı yaşamadık memnunuz her gittiğimizde kızımı seviyor hatta hep. Sorularımın hepsini de cevaplıyor. Bende forumdan tavsiye üzerine başladım kendisine. Bir de öznur hanım var orada oda ilk doktorumuzdu oda çok iyiydi ama kendisi doçent olduğundan muayene ücreti daha pahalı 😌