Guzel annelerim hepinize iyi aksamlar. Insallah guzel bebisleri uyutmuss, guzel bir gece geciriyorsunuzdur. Size bir sorum olacak gelelim sorumuza kızıma parmak boyasi iste sulu boya gibi etkinlik yapmak icin boyalar almayi dusunuyorum uzun zamandir ama marka konusunda ne alacagima karar veremiyorum saglik acisindan en zararsizi ve iyi bir boya olsun istiyorum. Oyun hamurumuzu bugun kendimiz yaptik oynayamasakta haylaz durupta hic oynamadi pek fazla yarin oynayacagiz insallah😁ama boyayi kendim yapamayacagim icin sizlere sormak istedim simdi bana oneriler verirmisiniz hepinize cok tesekkur ediyor iyi aksamlar diliyorum sizleri seviyorum. 😘🌹