nursocum Alya86 ayy 1 ay sonra bizim de randevumuz var aşırı heyecanlıyım 🥰 1 yaş için bundan güzel kutlama olmaz bence💃🏼
Nurcankarakus Alya86 Bizde bursa da oturuyoruz daha 3 ayımız var ama bizde aynı arayıştayız🤗 Bir arkadaşım yeni doğan çekimi yaptırmıştı memnun kalmış onu biraz araştırcam sizde bakın isterseniz instagram hesabı; fotografcihanimefendi ismi Selin okumuş
Alya86 nursocum nere ile anlaştın instegramdan buldum bikac yer ama daha önce gidenlerin yorumunu almak istiyorum ay cok heyecanlı oluyor dogum fotografını buse dalanla cekilmiştik çok sevmedim