Ademkoc Kizlar kızım şuan kullanmadığı için topladım.modeli beğenirseniz kurup canili resim atarım zaten birebir ayni resimdekiyle
Ademkoc Edis53dm inanın 250 TL aldım ve sadece 20 gün kullandım bire bir aynısı canlıda ata bilirim isterseniz kutusu bile duruyor en son 200 TL yapa bilirim