Gaaak aynı şeyleri bende yaşadım, yalnız değilsin canım. Ben 5. Ayda başladım. 1 hafta sonra vücudu kızardı. Kime sorduysam , 3 tane doktora sorduk, biri rutin gittiğimiz kendi doktorumuz, biri alerji uzmanı yedirmeye devam et geçer dediler. Tabi ben ek gıdada ilerledim, yedirdim ama korkarak yediriyorum bu arada. Bimgün bi baktım çocuk kaşınıyo, bu böyle olmaz deyip başka bir doktor tanıdığıma sordum, ileride alerjik rinit yada astım falan olabilir tedavi edilmezse deyince, alerji doktorunu değiştirdik. Şimdi diyette.ha geçti mi kızarıklıklar hayır geçmedi. 2. Kez kullandım mecburen verdiği kortizonlu kremi. Gün içinde sürekli nemlendiriyorum. Mustelanın stelopia serisi. Walla tecrübeli anneler varsa ne zaman geçecek bu dönem diye ben de çok merakediyorum🤷🏻♀️