Kızlar geçen hafta sağlık ocağına gittik, baş çevresini görememiştim. Biraz önce e nabıza düşmüş, 48cm.şaşırdım kaldım. Maksimum 47 olmalıymıs. En yakın zamanda doktora gitmeyi düşünüyorum. Eşim pandemiden dolayı sıcak bakmıyor. Cocuk normalde iri, kilosu da önde gidiyor bence onla alakalı falan diyor. İyice moralim bozuldu. Doktora götürrüz bile demedi. Sürekli iyi taraftan bakmaya calısıyor. Bıktım artık. Polyanalıkda değil bu üşengeçlik salaklık. Artık korona olayımda kurtulayım allah belamı versin yeter