Akcm benim oğlum 6 ayına kadar gürültülü gaz ve kaka yaptı.öyle bi kokusu vardı ki gazın aman allahım oda da durmak münkün değil.öyle ki ilk zaman eşimle birbirimize bakıyorduk sen mi yaptın "yuhhh yani ulu orta gaz mı çıkartılır diye"hani insanın inanası gekmiyordu ufacık çocuk ,anne sütü alıyor ve bu şekilde gaz çıkarsın ya da kaka yapsın.alerji doktoruna bile götürdük bişey çıkmadı.ek gıdaya geçince o kokuda o gürültüde gitti.halbu ki ek gıdaya geçince daha da kokması lazımken.