Umayumayumay 35+3 haftalık hamileyim doktor kontrolüm de bu pazartesi ama dudaklarımda uçuk çıktı ilk bir yerden çıktı sonra diğer dudağa da yayıldı. Doktor krem vermeyecek büyük ihtimalle sizin bildiğiniz yöntemler var mı? Resmen ağzım şişti ya. 😫
Saniye Umayumayumay canım ben limon ve sirke sürüyorum geçiriyor çok iyi geliyor Gün içinde bol bol sür ğamuk yardımıyla birde sabunla suyla bol bol yıka gün aşırı ellerinin temiz olamadına dikkat et
Cmrmt Krem veriyorlar ben de hamileyken yaşadım. Sadece hap kullanma demişti. Buz ile masaj yapın soğukta ureyemiyor o mikroplar.
Kontakay Ya kızlar alakasız ama benim uçuk mu sivilcemi anlamadım dudağımda daha önce hiç uçuk çıkmadı oğlumu öptüm unuttuğ birşey olur mu 8 aylık😿😿