Zehra243 Kızlar aslında ek gıdaya başladığımızda bebeğim yiyordu ama bu 1 haftadır yemiyor hele bu 2 gündür çığlıklarla uyanıyor ben dişe bağlıyorum bunu ama dişinin şişip şişmediğini falan nasıl anlicam
cansukayra Zehra243 salya olur elini sürekli ağzına sokar her zamankinden fazla huysuz olur emiyorsa memeye düşkün olur o ara kucak ister diş eti sişer ve beyaz bi iz olur
Kanginnn Salyası olduğundan fazla akıyomu parmagını ağzına koy sur etıne anlarsın sıslık oluyo beyazlık oluyo