[silindi] Hayırlı geceler arkadaşlar bizi ebe 3.ay aşısına çağırdı aslında biz 2.ay aşısını olduk ben 3.ay aşısı duymamıştım şaşırdım o anda aklıma gelmemis sormak varmı 3.ay asisi
Kumsal123 [silindi] aşı değil canım kontrol için çağırmıştır 3 ayda aşı yok devletin yaptırdığı özel aşı var yaptırmak istersen paralı rota virüs aşısı duymuşsundur
Handan85 [silindi] yok izleme var boy kilo bakilicak bide kalça ultrason sonucu istiolar 4 aylık aşısı var