Arkadaşlar fikir almak istedim sadece öneride bulunan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Kızım Mart 12 de 1 yaşına girecek ufak tefek doğum günü için hazırlıklara başladık. İlk çocuğumuz ben çalışıyorum zaten kızıma doğum sonrası zaten banka hesabı açtık her ay orada Birikim yapıyoruz ve kararım kesin zaten doğum günü zamanında hesabına para aktaricam ama gel gelelim hediye konusunda kararsız kaldık simdi benim ve eşimin anne babası kardeşler olucak toplasak evde 10 kişi olur ama. Biz birde hediye almak istiyoruz ama ne alacağımıza karar veremedik.