Bir doktora göstermenizde fayda var bence. 5 buçuk aylık kızım var, bugüne dek öyle bir şey yaşamadık. Çişliyken ıslak mendil kullanmıyorum ben, sadece kaka yaptığında yenidoğan ıslak mendil kullanıyoruz pişik vb hiç sorunu olmadı. Fazla temizlik ön bölge için iyi değil pH dengesini bozuyor belki yanma yapıyordur silinince, mutlaka bir doktor görsün bana kalırsa.