Kizlar oğlumun genital bölgesinde alerji oldu. Kirmizi sivilce gibi nokta nokta kabardı. 17 aylık suan. Dogsugundan beri prima kullanıyoruz pişik bile olmadı şimdiye kadar. 1 haftadır geçmedi zaditen alerji şurubu verdim geçmedi. Sudokrem ve mustela kullandım geçmedi. Doktorumuz aradım hamazinc ve trosyd adında 2 krem söyledi. İkisini kullan. Dedi. Kullanip yararını goren varmi