Duygunsal Bebeğim 1 aylık. Sütüm az olduğu için ve kilosu geriden geldiği için eds yöntemi ile takviye yapmak istedim bir kaç gün sonra bebeğim de gaz sancısı başladı eds sistemi nedeni ile olmuş olabilir mi
attbianne Duygunsal şahsi görüşüm illaki gaz olacaktır edsden vazgeçmeyin gaz damlası kullanabilirsiniz
Prenses_annesi22 Duygunsal gazdandır cnm ılaca devam edın kesmeyın 3 ayda rahatlıyolar kndılerı cıkarıyor artk keske eds bnde yapabılsem burda medical yok 🙄 emmedı emmıyor 2 ay 27 günlük kızım
Duygunsal attbianne evet damlaya başladık ama gaz sancısı çok fena bebeğimde. Sanıcısı olduğundan emmesi uykusu da azaldı
Duygunsal Prenses_annesi22 internet aracılığı ile eda malzemelerini temin edebilirsiniz. Sağlıkla büyütün inş