Polttuba Kızlar bebeğime yoğurt yapacagım ama pastörize süt ile mi yapmam gerekiyor yoksa açık süt ile mi? Hangisi daha yararlı olur?
Balbebekannesi Polttuba Oğlumun doktoru pastörize günlük süt önermişti , 2 günde 1 yapıyordum . 9. Aya kadar öyle yaptım . 10 aylık oldu bebeğim , açık sütten alıp yapıyorum artık 😉
Sarikuzumalp Polttuba bende genelde açık süt ile yapıyordum fakat geçenlerde bir doktor pastörizenin daha sağlıklı olduğunu yazmıştı. İnek sütünü evde kaynatma derecemiz içerisinde ki mikropları öldürmek için yeterli değilmiş.
File351047 Polttuba pastörize günlük şişe süt ile yapıyorum doktor açık sütlerden emin olamazsın dedi. Memlekete gidince kendi ineğimizin sütünden yaptık yedi bir sorun olmadı.
Efekusunannesi Ben pastörize günlük süt alıyorum marketten doktorumuz açık süt için temzliğinden n emin olamzsın nerden alsığın çok önmli bulamaZsan temiz süt pastorize gunluk sütten mayala dedi güveneceğiniz yer yoksa pastorize gunluk sütler sıkkntı olmuyomş
Polttuba Efekusunannesi bende küçük bir yerde yaşıyorum aldığımız yerden de pek emin değilim. Bir tanıdığımız aracılığı ile alıyorduk. Ama konu kızım olunca kararsız kaldım canım.
Efekusunannesi Polttuba canım ben istanbuldayım doktor küçük yer neysede buyuk şehirler sıkıntı dediği için pastorizeden mayaladım bi kaç kez kayınvalidem köyden süt getirdi kendi ineği var dondurup onunda yoğurdunu bebeğim garipsedi 8aylık suan pastorizen devam ediyorum 6aylıktann beri😉
Swtlna Pastörize, açık sütlerin nasıl toplandığını gördüm aynı zamanda doktor tavsiyesi. Bir de keçi sütüyle başlayabilirsiniz, 1 yaşına kadar daha da yararlı olur.
Swtlna Polttuba migroslarda carrefoursa larda ya da yaşadığınız şehirde macro center da bulabilirsiniz.