KahramanAnne günlük 3 saat ara ile veriyorum gece 11-12 gibi içiyor sabah 8 e kadar yatıyoruz mama üzerinde zaten günlük beslenmesi gereken biberon sayısı var geçilmemesi gerekiyor emiyorsa eğer daha az mama verilmeli bebeğinizi gece kaldırıp mama vermeyin o istemediği sürece ileride uykusunu alışkanlık olarak sürekli bölmek ister bana da doktorum demişti biz 3 aylıkken doktorum bebek midesi sırtına yapışana kadar uyur uyandırma acıkınca kalkar dedi biz hep öyle yaptık çok şükür esiğimiz değil fazlamız var